Za skupinu učenika-volontera naše škole 27. i 28. siječnja školska psihologinja je održala radionice na temu Volontiranje mladih. Cilj radionica bio je upoznavanja učenika s pojmom volontiranja i prednostima volontiranja, kao i poticanje na sudjelovanje i osmišljavanje volonterskih akcija.
Radionice su se sastojale od kratkog predavanja, grupnog rada učenika i izrade plakata. Zaključeno je da bi neka aktivnost bila volonterska potrebna su 3 uvjeta: 1. da je dobrovoljna, 2. da je neprofitna i neplaćena i 3. da rezultira društvenom koristi ili općom dobrobiti. U grupnom radu učenici su imali zadatak nabrojati što više karakteristike dobrog volontera, odnosno što više karakteristika koje dobar volonter ne bi trebao imati. Sljedeća grupna aktivnost bila je odrediti koje su po njima prednosti, a koji su nedostatci volontiranja. Razgovaralo se o tome koje pozitivne promjene u društvu može donijeti volontiranje, što osoba može dobiti volontiranjem, na koji način društvo vrednuje volontiranje, kakvi su stavovi i razmišljanja ljudi u zajednici o volontiranju, kakva su razmišljanja među mladima itd.
Učenici su svoje ideje i zaključke radionice uobličili u plakate koji su izloženi na panou u hodniku škole.